Ahad, 22 September 2013

Pengalaman Pertama dengan shaklee

Salam,

Salam pembuka bicara di petang yang dingin ini. 

Serta sedikit saya ingin berkongsikan pengalaman saya menjadi pengguna produk kesihatan SHAKLEE iaitu SET MENYUSU SHAKLEE.

Dulu saya sering tertanya-tanya bagaimana untuk membanyakkan susu badan. Kesian melihat anak sulung  saya yang tidak puas menyusu. Terpaksa lah diselang-selikan dengan susu formula. Niat dihati memang nak BF sepenuhnya tp apakan daya, susu yang ada pun sekadar cukup-cukup saja. Nak buat stok? lagi la tak blh.

Jadi, apabila disahkan mengandung kali ke-2 , saya pun nekad ingin mencari produk yang sesuai bagi menjayakan misi saya untuk BF penuh. 

Apa lagi google punya google sehinggalah saya bertemu dengan produk SHAKLEE ni. Pada mulanya memang la kurang percaya dengan keberkesanannya tp setelah baca pada byk testimoni pengguna2 nya terdetik pulak hati ingin mencubanya. Sapa tak suka bila tengok susu yang terhasil melimpah ruah sampaikan boleh buat stok lagi. Emmm... menarik ni.

Sekarang, Alhamdulillah walaupun baru lagi menggunakan produk penyusuan ini, tp telah menampakkan hasilnya. Sehari saya boleh pump 12OZ dan kadang-kala lebih dari tu. Syukur alhamdulillah. Rezeki anak ke-2 saya.

Apa yang saya perhatikan, setelah makan produk penyusuan ni bukan saja susu melimpah ruah, malah badan pun rasa cergas dan tak letih seperti dulu. Masalah keputihan yang saya alami sebelum ini pun hilang. Lega rasanya.

Bertitik tolak dari situ, saya terus menyertai keluarga besar SHAKLEE. Dan kini saya adalah pengedar Sah SHAKLEE. 


Sekian....

ID Shaklee   : 956213
Nama  :  Nor Diana binti Azam
FB  : Nor Diana
Email  : shafadiana@gmail.com
Tel  :  012-6191908



Tiada ulasan: